Zamawiający:
Gmina Stąporków
26-220 Stąporków, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132a


Tytuł przetargu:
Budowa ulicy Kościuszki wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Stąporkowie

CPV:
45233140-2,45232130-2, 45111240-2, 45110000-1,45111200-0, 45232451-8, 45232100-3, 45231300-8, 45233120-6, 45233200-1,45233222-1, 45100000-8, 71315000-9, 45112000-5, 45231000-5

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Oferta będzie uznana za spełniającą warunki jeżeli:
1.1. będzie zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami SIWZ,
1.2. złożona w wyznaczonym na składanie ofert terminie.
2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż - 3 000 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego - to jest na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN.
2.3. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
- jedno zadanie (w ramach jednej umowy) z Zamawiającym polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi wraz z budową infrastruktury technicznej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 500 m,
Lub
Łącznie:
- 1 zadanie (w ramach jednej umowy) z Zamawiającym polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 500 m,
- 1 zadanie (w ramach jednej umowy) z Zamawiającym polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 500 m,
- 1 zadanie (w ramach jednej umowy) z Zamawiającym polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości co najmniej 500 m,
Uwaga:
Jeżeli w ramach jednego zdania Wykonawca wykonał zakres przewidziany dla dwóch zadań (np. budowę lub przebudowę lub rozbudowę drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 500 m wraz z budową, przebudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 500 m) to nie ma obowiązku wykazywać tych zadań osobno. Wystarczającym będzie wykazanie realizacji zadania o zakresie przewidzianym dla dwóch zadań oraz osobno zadania nie uwzględnionego w przedmiotowej inwestycji.
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
- Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiada doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy, robót budowlanych na min.:
jednym (od rozpoczęcia do zakończenia) zadaniu, zakończonym nie później niż 5 lat przed terminem składania ofert, związanym z budową sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 500 m.
oraz jednym (od rozpoczęcia do zakończenia) zadaniu, zakończonym nie później niż 5 lat przed terminem składania ofert, związanym z budową kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 500m.

- Kierownikiem robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiada doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy, na min. jednym (od rozpoczęcia do zakończenia) zadaniu zakończonym nie później niż 5 lat przed terminem składania ofert, związanym z budową lub przebudową lub rozbudową drogi o długości nie mniejszej niż 500 m.


UWAGA:
- W PRZYPADKU WSKAZANIA JEDNEJ OSOBY SPEŁNIAJĄCEJ WYMAGANIA POSTAWIONE KIEROWNIKOWI BUDOWY I KIEROWNIKOWI ROBÓT WARUNEK TAKŻE ZOSTANIE SPEŁNIONY.


Termin realizacji:
31 sierpień 2020r.

Osoba odpowiedzialna:
Renata Sidor

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków
pokój nr 20 (sekretariat)


Oferty można składać do:
2019-10-15 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2019-10-15 godz: 11:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Stąporkowie
ul. Piłsudskiego 132A
26-220 Stąporków
Sala konferencyjna - pok. nr 10


Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Gwarancja - 40%


Wadium:
60 000,00 PLN (sześćdziesiąt tysięcy)

Uwagi:
Osoby uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
a) Pani Karolina Miller tel. 41 3741 241
b) Renata Sidor tel. 41 3743 223
Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnianym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 30.09.2019 r pod numerem nr 603634-N-2019


Firmy uczestniczące