Zarządzenie nr 0050.139.2020 z dnia 30 września 2020 roku w sprawie wyznaczenia koordynatora ds. dostępności
Koordynatorem ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Stąporkowie jest Pan Bartosz Śmietański. Tel. 041 374 32 13
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot, o którym mowa w ust. 1;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6;
3) monitorowanie działalności podmiotu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Łukasz Kłys |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Kacper Dajczer |
Data wprowadzenia: | 2020-10-07 10:43:57 |
Opublikował: | Łukasz Kłys |
Data publikacji: | 2020-10-07 11:11:35 |
Ostatnia zmiana: | 2020-10-07 11:23:51 |
Ilość wyświetleń: | 985 |